woensdag 4 april 2012

stitchery bee

Tijdens de stitchery bee bij Den Haan & Wagenmakers is er vaak veel meer te zien dan stitchery. Zo had Anita haar prachtige huisjes bij haar, die niet alleen door ons, maar ook door een toeriste meer dan werden bewonderd. Helaas had ik niet mijn huisjes, maar mijn breirol bij me, maar volgende keer vergeet ik ze echt niet hoor !
Natuurlijk werd er ook aan stitchery gewerkt, maar we hebben besloten dat het vanaf de volgende keer een bee is voor zowel stitchery als applicatie.
During our stitchery bee at Den Haan & Wagenmakers, you see much more than stitchery. Not only we, but also a tourist admired the houses of Anita. I didn't have my houses with me, I brought my knitting sampler, but I will bring them next time.
We also worked on our stitchery, but decided that from next time we will be a stitchery and appliqué bee.

31 opmerkingen:

Supergoof zei

WOOH!!
Geweldig mooie huisjes!
:o)

Anna zei

Wat een supermooie huisjes!

Judith zei

Enige huisjes, was wel leuk geweest met jou blauwe ernaast.

Else zei

Anita is lekker bezig in de bouw mooi hoor haar huisjes en jou stitcherie gaat ook lekker hoeveel blokken nog? Fijne dag, knuffel Else

Jeanny zei

Wat mooi, die rode stad;-)).
Groetjes.

Berna zei

Leuk die rode huisjes!

Miranda zei

Mooie beelden. Ik kan me voorstellen dat de toeristen genieten in jullie winkeltje!

AnitaS zei

Geweldig die huisjes. Toeristen hebben bij jullie heel wat te zien.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schitterende huisjes!!!

Groetjes
Ines

katrien zei

super die huisjes.

Lida zei

Gaaf zeg wat een mooie huisjes en wat fijn dat jullie nu meer keuze hebben! Is dit een blok van jouw Franse quilt? Ziet er weer gezellig uit! Fijne dag
Lida

Quiltendewilma zei

Geweldig mooie huisjes,..
:o)

Annelies zei

@Else, hierna nog vier.
@Lida, dit is inderdaad een blok van The French Collection.

Rennie zei

Ziet er geweldig uit.

josé zei

Wat een heerlijke Bee, Gezellig van alles mee nemen de volgende keer. Huisjes Super Anita!! En jou frans borduurtje jammer nog maar een paar te gaan. Dan zullen wij ze hier moeten missen. Is zo'n geweldig werkje om te bewonderen.

ria vogelzang zei

Wat een prachtige huisjes! En je bloghoofd blijft toch zo mooi, Annelies! Heb je dat quiltje al af gemaakt; heb ik dat misschien gemist?
Fijne dag hoor!

Patricia zei

Hoi Annelies,

Die quilt met rode huisjes vind ik ook erg leuk !
compliment voor de maakster !

hartelijke groet, Patricia

Quilting Moesje zei

Mooie rode huisjes !
Zou ook wel in de winkel willen kijken ;o)
Succes met je stitchery !
Groetjes,
Simone

Annelies zei

@Ria, dat is een quiltje dat langzaam groeit. Af en toe komt er een restje bij.

Marga (MarPie) zei

De huisjes in één kleur heeft toch echt wel wat, eigenlijk best wel veel, schitterend gewoon.
Altijd leuk en gezellig een BEE.

Groetjes,
Marga♥

Hélène zei

Hallo Annelies,
Ben ook aan de breirol begonnen.
Heel leuk om te doen!
Nog bedankt voor de tip!
Veel groetjes,Leni

Inge zei

Wat een mooie huisjes en ook al veel!
Die stitcherybee en nu ook applicatiebee lijkt me supergezellig.

marga zei

Zo te zien is er toch nog wel iets positiefs op de huizenmarkt.
Gr. Marga

Ineke Hulzebos zei

Schitterend, wat groot de huisjes-lap.
Groetjes

Chris zei

Oh wat leuk al die rode huisjes!!

Annelies zei

@Leni, wat leuk te horen !
@Inge, de bee is erg gezellig en je kunt altijd meedoen.

Josee zei

Of je nu het één of het ander bij je hebt om te doen, als het maar gestaag en gezellig vordert.
Wat leuk die rode huisjes.

lheurebleue zei

ik kan mij voorstellen dat die touriste met een blij gevoel is weggegaan bij jullie!

Anoniem zei

Hoi Annelies,
Jeetje wat een reacties op m'n huisjes.
Lief dat je ze hebt laten zien.

Groetjes
Anita Woltman

Annelies zei

@Anita, ze verdienen alle aandacht, want ze zijn prachtig !!

inge zei

anita en annelies, ik vind dit een prachtige versie van de huisjes!