zondag 29 april 2012

quiltje Lynette Anderson

Kijkend tussen mijn foto's realiseer ik me ineens dat ik nog niet heb laten zien waar we tijdens de workshop met Lynette Anderson aan hebben gewerkt. Alsnog, want het is een heel leuk klein quiltje. Het huis is geappliqueerd, nu nog de stitchery. Niet vandaag, want ik wil de middelste negen blokken van de Vintage Rouge afkrijgen.


Looking through my pictures I found this one and realized that I hadn't shown it to you yet. It is the little quilt we worked on during the workshop of Lynette Anderson. I have done the applique part, now the stitchery. Not today, because I want to finish the nine blocks in the center of the Vintage Rouge.

24 opmerkingen:

katrien zei

Ziet er nu al leuk uit.

Judith zei

Ook deze is erg leuk, veel plezier vandaag. Ik ga naar een lezing van An Moonen, voor het eerst. Ben dan ook reuze benieuwd wat het brengen zal. Enfin, fijne zondag.

Quilting Moesje zei

Oh ... wat lief ... en een kipje (of haan?) op het huis ! :o)
Succes met je andere 9 blokken hoor !
Groetjes,
Simone

Vlijtige Handjes zei

Erg leuk. Dat wort een speciaaltje.

neeftje zei

Wat een lief huisje! Schattig!

Miny zei

Ja dat klopt was wel benieuwd wat je ging maken mooi patroontje met voor jou een leuke herinnering.

Groeten Miny

Elly L zei

ik was er gisteravond weer mee bezig. Ik wil het eigenlijk toch wel vrij snel afmaken omdat ik bang ben dat het anders in de kast beland en dat zou jammer zijn. Maar het was wel een hele leuke dag. En leuk om je eindelijk weer eens gezien te hebben Annelies.
groetjes Elly

Inge zei

Wat een ontzettend leuk quiltje, Annelies!
Veel plezier vandaag met het afmaken van de blokken. Voor mij wordt het ook zo'n dag maar dan met CWDQ-blokken.

Marjan zei

Wat schattig! Succes met de Vintage Rouge!

Annelies zei

@Ja Elly leuk ! We hadden elkaar al weer even niet gezien.

Berna zei

Een leukerdje en weer anders dan die in Zutphen is gemaakt. Dat maakt het extra leuk.
Succes met je blokken vandaag.

Ineke zei

Ziet er erg schattig uit!!! Succes met je 9 blokken van Vintage Rouge!
Fijne zondag

Lida zei

Enig! Wat zal dat er straks leuk uitzien! Zag al een andere dacht ik langskomen, zo leuk allemaal! Veel plezier met je steekjes, groetjes
lida

Klaske zei

Ziet er al leuk uit!
Soms moet je kiezen hé we kunnen helaas niet alles tegelijk..Succes met je vintage rouge.
Fijne zondag

Frederika zei

Ziet er schattig uit.
Fijne zondag

Anoniem zei

Dat wordt een leuk geheel.

quiltsathome zei

Het ziet er heel leuk uit !

Marga (MarPie) zei

het is inderdaad een plaatje aan het worden.

Groetjes,
Marga♥

Quiltblog Janine zei

Wat ziet het er al leuk uit, en wat leuk dat te combineren met stitchery. Ik ben erg benieuwd hoe het er straks uit komt te zien.

lheurebleue zei

wat een pret om aan te werken!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een schattig quiltje gaat dat worden. Als ze volgend jaar weer komt, wil ik bij haar ook wel een workshop volgen.
Groetjes, Cisca

Chris zei

Leuk wordt het Annelies.

Anja.M zei

Dat ziet er al leuk uit.
Quilt groetjes Anja.

Guusje, zei

Wat een leuke quilt wordt dit. De kleuren zijn ook erg mooi.