maandag 9 april 2012

het Franse marktkraampje

Langzaam groeit mijn Franse marktkraam en krijgt straks de kleuren die mij zo bekend zijn.
De andere foto is genomen op de markt in Pont St. Esprit. Voor ons als we in Frankrijk zijn is dat aan de andere kant van de Rhône, maar toch zeker af en toe een bezoek waard. Deze markt heeft veel Noord Afrikaanse invloeden.
Slowly my French market stall is growing and is getting well known colours.
The other picture was taken on the market in Pont St. Esprit in the south of France. When we are there it is on the other site of the river Rhône, but worth a visit. The market has North African influences.

26 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zat even bij de banketbakker te neuzen, wat een heerlijkheden maakt hij.
Je borduurtje wordt weer heel leuk.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

O wat wordt dit weer een mooie. Leuk om een foto erbij te zien van de echte franse markt.

Plakhuis zei

Wat een heerlijk sfeertje!

Rennie zei

Ik ben er ooit geweest. Wel leuk dat je die Franse zomerkleuren terug laat komen.

neeftje zei

Heerlijk die franse marktjes, echt genieten!
Het zijn geweldig mooie stitcheries die je maakt!

Willy zei

Ik krijg meteen een warm gevoel bij de foto's, op deze koude tweede paasdag.

Annelies zei

@Willy, de broer van mijn man was van de week even in het huis in Frankrijk en ook daar moest de verwarming aan hoor.

katrien zei

Leuk werkje.

Quibi zei

Ik vind 'm nu al enig! En zo herkenbaar!

Frederika zei

Het ziet er leuk uit Annelies.

Sylvia zei

Leuk dat kraampje en de echte foto, poeh wat roept dat een verlangen op naar dat
'licht', de sappige perziken, abrikozen enz.
Fijne (grijze, brbrbr!) dag nog verder,
gr.Sylvia

Hélène zei

..................Wat ontzettend leuk,die franse marktkraam.Ik heb daar in het verleden ook zo van genoten.Bovendien ben ik gek op stitchey!

josé zei

Dit is genieten !! Leuk !!

Anoniem zei

Als je dan net natgeregend thuis komt en je ziet deze vrolijke en warme sferen, geeft dat een heerlijk gevoel!! Wat wordt het mooi!!

mieke zei

Heel leuk, ben benieuwd naar de totale quilt.

AnitaS zei

Wat een schattig borduurwerk weer. Wij zijn ook op die markt geweest. Erg leuk.

Chris zei

Daar zou je toch zó naar toe willen, naar zo'n markt. Vooral bij dit weer hier!

Monica zei

Wat is die toch leuk, ik krijg gelijk weer zin in een stitchery, wie weet

Berna zei

Mmmm heerlijk die Franse marktjes. Kan bijna niet wachten.... Je borduur wordt mooi!

Anoniem zei

Prachtig.

Hilde zei

Leuk borduurwerk en die markt doet me ook weer naar het zuiden verlangen...

quilting Jeannet zei

Wat een heerlijke zonnige zomerse foto Annelies!

Lida zei

Doet mij denken aan zonnige vakanties, warme rijpe perziken en meloen en jeu de boule op het pleintje, heerlijke herinneringen! Wordt mooi! Groetjes
Lida

lheurebleue zei

leuk die 2 foto's bij elkaar!

marijna zei

Wordt al leuk. De foto geeft het gevoel da thet snel maar zomer moet worden.

Anoniem zei

Leuk je kraampje maar in het echt met dat weer.........daar zou ik wel even willen markten hoor ;o)

Groetjes,
Marga♥