zondag 1 april 2012

breirollen

Ik zal jullie zeggen: het begon te kriebelen ! Op verschillende blogs zag ik dames die startten met een breirol. Ik weet hoe leuk het is daarmee bezig te zijn, want ik heb er al twee gemaakt. Ik heb dan ook lang weerstand kunnen bieden, maar twee dagen geleden ging het mis. Ik kocht katoen en ging aan de slag met de patroontjes van Jookies. Heerlijk om af en toe weer eens wat te breien !

To be honest, I couldn't resist it any longer. On several blogs I saw ladies knitting on a knitting sampler. I know how nice it is to work on one, because I have already made two. Two days ago I bought cotton and started working on patterns provided by Jookies. It is so much fun knitting again !

33 opmerkingen:

neeftje zei

Oei, zeker leuk!!!! Veel plezier met breien! Groetjes

Supergoof zei

Kan het me helemaal voorstellen, heb de breirollen van Joke en Willeke van heel dichtbij mogen bekijken. Ze zijn geweldig!!!!!
Ik krijg last van m'n armen met breien. Maar anders,...
;o)
Veel plezier Annelies!

Anna zei

Dat ziet er weer heel gezellig uit! Heerlijk....breien! Maar ik begin er (nog) niet aan! Fijne zondag Annelies!

Annelies zei

@Ja, die van Willeke is ook zo leuk, maar ik moet eerst bij zijn met die van Joke !

Jeanny zei

Langzaamaan gaat iedereen aan de breirol....! Schitterend!
Finne zondag.

Berna zei

Lijkt me ook erg leuk om te doen. Eens even iets anders.

AnitaS zei

Veel plezier met het breien. Je vorige rollen zien er mooi uit. Fijne zondag.

Willy zei

Ik had al zo'n vermoeden Annelies, het is ook erg leuk om te doen.
Je hebt al een paar mooie rollen gemaakt!
Groetjes,

Elsbeth zei

Daar is toch niks MIS mee, gewoon hartstikke leuk!! Veel plezier!

Marjan zei

Heerlijk, toch! Geniet er maar van! (Ik moet hier niet te lang naar kijken, want....)

Lida zei

Wat leuk dat je weer aan de brei bent! Veel plezier met nummer drie! Groetjes
Lida

Else zei

Ziet er mooi uit, heerlijk zo af en toe een paar pennetjes breien! fijne zondag knuffel Else

Judith zei

Ik zou bijna brei les willen nemen, bijna dan hè! Maar eerlijk is eerlijk het ziet er heerlijk uit.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik hou me in, heb wel genoeg katoen liggen, maar ik moet nog zoveel van mezelf.
Ik sluit gewoon mijn ogen en doe net of ik niets zie.

Groetjes
Ines

mieke zei

Hartstikke leuk en mooi.
Gelukkig krijg ik last van mijn armen, met breien ! Anders zou ik er misschien wel weer een hobby bij hebben !

Ineke zei

Oh oh, wat leuk! Succes met brei-rollen.
Fijne zondag

Anoniem zei

Heerlijk dat breien. Ik ben heel druk met sokken maken zomaar voor de heb want ik vind het zonde om ze aan te trekken. Ga nu toch ook aan een breirol beginnen.

Groeten van Veronique.

YokkoBears Beren met een HART zei

Ik ben ook blij met mijn Breirollen.
De laatste Breirol, waar ik al eens een logje over schreef, is nu al over de helft en is heel bijzonder om te breien.

marcella zei

gezellig dat je meedoet! Ik heb re zelfs alweer een projectje naast gebreid, had opeens ook de smaak van het breien weer te pakken.
Veel plezier met je broddellap

Toos zei

Een brierol breien is gewoon heerlijk om te doen. Ik ben nog steeds met één bezig en die gaat overal mee naar toe. Is al regelmatig mee Frankrijk geweest. Gewoon breiend in de auto genieten. De mijne meet al iets meer dan 6 meter en er zullen hoop ik nog wat metertjes bijkomen.

Ageeth Dorsman zei

Ja, ze zijn helemaal prachtig! Ik moet
je zeggen, dat het bij mij ook aardig
kriebelt. Maar ik ben niet zo'n brei-
prof en ze lijken me zo moeilijk, maar
aan de andere kant, wie niet waagt....
Veel plezier met breien!
Groetjes van Ageeth

Chris zei

Toch fijn dat er af en toe wat 'mis' gaat, haha.

Lenie zei

Leuk he Annelies. Ik ben ook met de rol van Jookies bezig. En ik denk dat ik er nog wel een ga maken. Vind het heel gezellig om te doen.
Groetjes Lenie

www.lverveer.blogspot.com

Guusje, zei

O wat leuk dat je ook begonnen bent, heb heel toevallig ook eergisteren de patronen uitgedraaid om er ook weer eentje te maken het is zeker zo leuk om te doen.

sylvia zei

Haha, besmet!!!!

Hennie zei

Ik vind ze ook prachtig, ik zag er deze week bij http://anneleindesign.blogspot.com/ook een, succes ! ! !

Groetjes Hennie.

betty prins zei

Het is ook erg aantrekkelijk, al die mooie witte breiwerkjes.
Ik geniet alleen al van het 'zien', misschien over een jaartje...

Shirley zei

ze zeggen dat er weer vorst aankomt, jij zit er weer warmpjes bij, ze zien er mooi uit..

lheurebleue zei

ha! je bent weer aan de rol! veel plezier ermee. leuk als afwisseling!

Ellie's Quiltplace zei

Breien laat ik aan anderen over, want ik kan enkel recht en averecht. Maar ik kijk er wel vol bewondering naar!

Annemieke zei

Mooie foto zo!! Hartstikke leuk dat je ook de rol gaat breien. Ziet er al goed uit. Ik zou wel willen weten hoe ik kan voorkomen dat het randje naar achteren krult. Misschien bij de eerste achter in steken?
Groetjes
Annemieke

Annelies zei

@Annemieke, ik brei de eerste steek niet.

Marga (MarPie) zei

Zo knap vind ik dit. Kan best breien maar mijn gaatjes zitten niet echt zoals ze moeten zitten volgens het patroon. Veel plezier met het maken van deze nieuwe rol.

Groetjes,
Marga♥