vrijdag 6 april 2012

bij met de breirol

Gisteren maakte ik trots een foto om te laten zien dat ik helemaal bij was met de breirol. Niet veel later las ik op de blog van Joke dat er weer een nieuw patroontje was toegevoegd.
Goed, patroontje geprint, weer gezellig aan de brei en een nieuwe foto gemaakt.
Dit is zo leuk om te doen !

Yesterday I made a picture of the knitting sampler. I was proud that I made all the patterns. Not much later I visited the blog of Joke and found out there was a new pattern.
I printed the pattern, started knitting and made a new picture.
This is so much fun !

24 opmerkingen:

Dineke zei

Leuk al die verschillende patroontjes Annelies. Heel gek, ik vind het mooi die breirollen, maar als ik brei wil ik altijd iets maken wat nuttig is, raar he. heb ik bij borduren of quilten geen last van. Brei werk moet aan LOL

Anna zei

Dat ziet er ook heel gezellig uit Annelies....al die verschilende patroontjes! Fijne Goede Vrijdag!

AnitaS zei

Zo'n rol ziet er leuk uit. Mooie patroontjes.

Ria Lanser zei

Je gaat snel dame! Heel mooi wordt ie, je breirol!

Groetjes, Ria

Wieke van Keulen zei

Enig, Annelies, ik heb ook alles in huis om te beginnen, maar nu nog tijd maken. Zo leuk. Fijne paasdagen, Wieke

neeftje zei

Wat ga je snel, super hoor! Erg leuk zo'n breirol.

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is mooi Annelies, ik heb genoeg katoen, maar er ontbreekt nog een zak tijd.

Groetjes
Ines

Martine zei

Kan me helemaal voorstellen dat dit leuk is.
Steeds de verrassing wat er tevoorschijn komt.
Fijne paasdagen.

katrien zei

heel mooi.

Marga (MarPie) zei

Het is alweer een aardig mooi stukje.

Groetjes,
Marga

Lenie zei

Hij is inderdaag leuk om te doen Annelies. Ik ben er ook mee bezig.
Ik ben ook nog een breirol van Annelindesign aan het breien. En toen wilde mijn dochter ook nog een vest. Dus er liggen drie breiwerkjes naast me. Borduurwerk moet nu even wachten.

Groetjes Lenie

www.lverveer.blogspot.com

Inge zei

Mooi hoor en ter afwisseling van quilten en borduren is breien zeker heel leuk om te doen!

Rennie zei

Ik kan me voorstellen dat je je hart er aan op haalt. Fijne Pasen!

Lida zei

Als ik dit zo zie, zou ik bijna willen gaan breien, maar ja ik bak er nu eenmaal niets van, dus ik geniet wel van jullie creaties! Fijne Paasdagen,
Lida

Else zei

En dat heb je al klaar, WAUW jij bent snel! Tis wel heel erg mooi, toch eens in de leer of ... (lol) Hele fijne paasdagen, knuffel Else

Hennie zei

Je breirol ziet er erg mooi uit, ik kan me voorstellen dat het ontzettend leuk is om te doen.

Fijne paasdagen Hennie.

Ineke zei

Dit is toch zo mooi!!!
Fijne Paasdagen

Willy zei

Mooi Annelies.
Ik ben er ook mee bezig. Leuk om weer een breirol onder handen te hebben.
Fijne paasdagen,

Rita zei

mooi hoor je breirol

fijne paasdagen

Hilde zei

Je gaat als een speer. Er zit al veel variatie in.

Miranda zei

Verleidelijk hoor, die breirolletjes...maar voorlopig ben ik aan het quilten

Guusje, zei

O wat goed dat je helemaal bij bent, hij is erg mooi en idd erg leuk om aan te werken.

quilting Jeannet zei

Schattig Annelies, ik doe het je niet na!

lheurebleue zei

een werkje dat je ook makkelijk tussendoor kan doen. wat is hij mooi~