vrijdag 30 maart 2012

atelier Steekjes & Kruisjes

Gisteren opende in Huizen, de plaats waar ik woon, atelier Steekjes & Kruisjes. Ik ging er op de openingsdag langs en wat een leuke winkel. Je vindt er borduurlinnen, linnen/katoenen stofjes, bandjes, kantjes etc.
Ik viel voor een leuk speldenkussen en wat lapjes voor mijn huisjes. Ik weet nu al dat ik er zeker vaker binnen zal lopen.
Gonnie en Marijke gefeliciteerd met jullie nieuwe winkel.
De winkel is te vinden op de Schoolstraat 11 en open van donderdag tot en met zaterdag van 11.00 uur tot 16.00 uur.

Yesterday atelier Steekjes and Kruisjes opened in the village where I live. I went there and what a nice shop. They sell linnen for cross stitch, fabrics in linnen and cotton, laces and ribbons and much more.
I bought this pincushion and some fabrics for my houses. I will surely visit them again.
Congratulations on your new shop Gonnie and Marijke !

30 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat leuk zo'n winkeltje bij je in de buurt...ik geloof dat ze binnenkort bij Atelier Bep komen...ga dan zeker even kijken!!
Fijne dag..

Lida zei

Heerlijk zo'n winkel vlak bij! Lekker neuzen en ze hebben al zoveel leuks laten zien op hun blog! Wou dat het hier in de buurt was!
Leuke aankopen, fijne dag
Lida

Annelies zei

@Gerda, ik hoorde van de dames dat ze inderdaad binnenkort bij atelier Bep in Hall komen.

Miranda zei

Wat een bofferts zijn jullie daar...al die heerlijke winkeltjes zo in de buurt! Nu ja...het kan ook erg verleidelijk zijn, al denk ik dat jij met je neus in de stofjes echt wel geleerd heb kieskeurig te zijn!

Miranda zei

Wat een bofferts zijn jullie daar...al die heerlijke winkeltjes zo in de buurt! Nu ja...het kan ook erg verleidelijk zijn, al denk ik dat jij met je neus in de stofjes echt wel geleerd heb kieskeurig te zijn!

Jeanny zei

Heerlijk zo'n winkeltje zo dichtbij, maar wie weet lukt het me ook een keertje.

Else zei

Echt een heerlijk winkeltje ik ben er ook fff geweest met Syl en Inge, en we konden niet zonder iets naar huis (lol) Mooie aankopen heb je gedaan, fijne dag knuffel Else

Annelies zei

@Else, ik moest me echt inhouden !

AnitaS zei

Wat heerlijk zo'n winkel dichtbij. Is toch weer eens wat anders.

soyee zei

Wat een heerlijkheid zo'n snoepwinkeltje in de buurt.

quilting Jeannet zei

Wat ziet de foto er al smaakvol uit zeg, en wat ligt daar een prachtige blauwe stof onder die komt toch niet uit Huizen, of wel?

Annelies zei

@Jeannet, jawel, die komt ook uit Huizen !

sylvia zei

Wat een snoepwinkel, he, Annelies!! Ik voelde met net Hansje in Luilekkerland!! En heb ook wat kleinigheidjes gekocht, zal er later vandaag ook een blogje aan wagen!!
fijn weekend, groetjes, Sylvia

Rennie zei

Waarom hebben we in Leiden nou niet zo'n leuke winkel? Wij moeten hier vandaan altijd naar Tjietjekstradeel rijden! Heerlijk voor je Annelies.

Heleen zei

Wat heerlijk zo'n leuk winkeltje dichtbij. En wat een pachtig stofje! Huizen is hier net niet om de hoek.:-(

Ieke zei

Wat een leuke stofjes & een mooi speldenkussentje!

Wieke van Keulen zei

Heerlijk zo'n winkeltje; en de blog van Marijke vind ik ook al zo leuk; dus dit wordt een bezoekje waard. Dank voor de tip. Groet, Wieke

Gert zei

Dank voor de tip, deze kende ik nog niet.

GRANNY'S HOUSE zei

Gelijk even wezen neuzen op hun blogs, wat een leuke dingen staan er op, leuk voor je zo dichtbij een winkeltje.

Groetjes
Ines

Patricia zei

beste Annelies,

Wat enig zo'n winkel in je stad !
geniet er maar lekker van !
Groetjes, Patricia

Willy zei

Leuk adresje, ga ik bewaren.

josé zei

Leuk Adresje zag het al bij hun op de web-logs.

Ook onthouden toch een bij ze gaan kijken.

Berna zei

Lijkt me inderdaad een heerlijke winkel. Ga er binnenkort eens kijken.
Goed weekend.

Quiltendewilma zei

Wat een heerlijk winkeltje,..

Ineke Hulzebos zei

Wat leuk, kan ik ze bij atelier Bep ontmoeten, heb er heel veel zin in! Fijn weekend Annelies

Guusje, zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan, lijkt me zeker een erg leuke winkel.

lheurebleue zei

altijd leuk als er wer een nieuwe handwerkwinkel bij komt ... om de verdwenen winkels te compenseren ...

Josephine zei

Waaa, we zijn voor hetzelfde stofje gevallen! Die bovenste heb ik in het rood gekocht!! Zo grappig, ze wisten nog precies wie er vóór mij langs waren geweest, Annelies, Else, Sylvia...

Annelies zei

@Josephine jij bent helemaal een bofferd. Je kunt het lopen !

Yvonne aka sommeke zei

Ik moest hier heel wat bijlezen!
En vind dan nu je enige speldenkussentje? Wel een erg mooi!
Leuk zo'n winkeltje in je buurt!